دانلود مداحی جواد مقدم – محرم ۹۱

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF %D8%B1%D9%88%D8%B6%D9%87 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%B3%D9%88%D8%B2%D9%86%D8%A7%DA%A9 %D8%A7%D8%B2 %DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF %D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85 %D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85 91 roomiran.com  دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91

 

شب اول محرم سال ۱۳۹۱

شب دوم محرم سال ۱۳۹۱

شب سوم محرم سال ۱۳۹۱

شب چهارم محرم سال ۱۳۹۱

شب پنجم محرم سال ۱۹۳۱

شب ششم محرم سال ۱۹۳۱

 

شب اول محرم ۱۳۹۱ محبان الرضا تهران

شمع رخ تو دیدیم دیوانه شدیم رفت ( شور )

برام رقم میخوره زیباترین سرنوشت ( شور )

کرببلا نبر ز یادم ( شور )

عیسی اگر در آخر عمرش به عرش رفت ( شعرخوانی )

شب دوم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه ( شور )

 ببین حسین تو وعده گاه رسید ( واحد )

جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست ( واحد )

این اشک نیست آب زلال و مطهر است ( شعرخوانی )

ببین گریه کن هاتو ببین سینه زن هاتو ( شور )

جز به تو من به کی آقا بنازم ( شور )

 

شب سوم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران

حالم خرابه بابایی ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین ( شعرخوانی )

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )

کرببلا نبر ز یادم ( شور )

شاهان جهان از چه به خود ناز میکنند ( روضه )

 

شب چهارم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران

ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت ( واحد )

حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من ( واحد )

آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعرخوانی )

جز داغ هجران تو  بر دل جراحت نیست ( واحد )

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور )

شب پنجم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد )

سلام من به زهرای زمین کربلا زینب ( واحد )

بالا نرفت هر که به پای تو پا نشد ( شعرخوانی )

چشمای گریون نمیخوام یه دل بی سامون نمیخوام ( شور )

منم عبد رو سیات تا همیشه خوبیات آقاجون یادم میمونه ( شور )

شب ششم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران

دریافت فایل های شب ششم محرم ۱۳۹۱ (فشرده شده Zip)

شب هفتم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران

دریافت فایل های شب هفتم محرم (فشرده Zip)

شب هشتم محرم ۱۳۹۱ محبان الرضا تهران

دریافت فایل های شب هشتم محرم (فشرده Zip)

شب تاسوعا حسینی محرم ۱۳۹۱ محبان الرضا تهران

دریافت فایل های شب تاسوعا محرم (فشرده Zip)

شب اول محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه ( شور )

خسته از نگاه مردم خسته ام از همه کس ( واحد )

جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست ( واحد )

سرودم همه حول مدار سینه زنیست ( شعرخوانی )

ببین گریه کن هاتو ببین سینه زن هاتو ( شور )

باورم نمیشه آقا بازم سیاهی تو دیدم ( شور )

شب دوم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )

خدایا خدا ببین حسین تو به وعده گاه رسید ( واحد )

بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین ( شعرخوانی )

به غیر از کوی تو جایی ندارم ( شور )

یا مهدی جز به تو من به کی آقا بنازم ( شور )

 شب سوم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور )

منم اگه آقا جون تو عاشقات یه دیوونه باشه ( شور )

میرم بخوابم بابایی حالم خرابه بابایی ( واحد )

اربابمی و دل گشته اسیرت  ( تک )

روضه خون سر مطهر تو شدم ( شور )

ذکر اباعبدالله ( شور )

شب چهارم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

چشمای گریون نمیخوای یه دل بی سامون نمیخوای ( شور )

ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت ( واحد )

حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من ( واحد )

منم عبد روسیاه تا همیشه خوبیا آقاجون یادم میمونه ( شور )

ذکر اباعبدالله ( شور )

شب پنجم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

دریافت فایل های شب پنجم محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

شب ششم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

دریافت فایل های شب ششم محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

شب هفتم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

دریافت فایل های شب هفتم محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

شب هشتم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

دریافت فایل های شب هشتم محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

شب تاسوعا حسینی محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین

دریافت فایل های شب تاسوعا حسینی محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

شب اول محرم :

به صورت جداگانه در سایت قرار گرفته

جهت دانلود کلیک کنید

شب دوم محرم :

به صورت جداگانه در سایت قرار گرفته

جهت دانلود کلیک کنید

شب سوم محرم :

به توکل خالق غمت (شور)

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه (شور)

می رم بخوابم بابایی (واحد)

السلام ای سرزمین خدایی (واحد)

ارباب من (شور)

روضه خون سر مطهر تو شدم (شور)

شب چهارم محرم :

چشمای گریون نمی خوای (شور)

ببین تموم خواهش و توی نگاه زینبت (واحد)

حرمت آرزوی من (واحد)

منم عبد روسیاه (شور)

شب پنجم محرم :

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه (شور)

عمه راضی نشو آروم بمونم (واحد)

تو وجودم باز آروم ندارم (واحد)

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم (شعر خوانی)

از پیر و جوون غلام داری (شور)

 کرب و بلا مبر ز یادم (شور)

شب ششم محرم :

اون که مست شد از ازل همینه (شعرخوانی  )

حامل وحی حق تعالی تو عرش اعلی (واحد )

باعشق مولانا حسین ما یکه تازی میکنیم (شعرخوانی)

غصه ها پیش غم تو غصه نیست آقا (شور)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو (شور)

شب هفتم محرم :

لالایی لالایی ای نازنین رباب ( زمینه   )

دوباره ماه ماتم دوباره باز محرم ( شور )

لباس مشکی مان را به دستمان بدهید ( شعرخوانی  )

من لطف تو را دیدم به وضوح ( تک )

اسم شما ارباب شنیدن داره (شور)

شب هشتم محرم :

پشت درت شلوغه دور و برت شلوغه ( شور)

مست و مدهوش شش گوشه ام (شور)

ای جانم تازه جوانم تاب و توانم علی اکبر ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

من لطف تو را دیدم به وضوح ( تک )

از اون نگاهش نمیشه دل کند ( شور )

شب تاسوعا :

غیرت خدایی چه آقایی که هستی در ادب بی مثل و بی همتا (شور  )

شکرخدا که بال و پری داده ای مرا (شعرخوانی  )

دردم و من به تو میگم آخه محرمی (شور)

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم (شور)

شب اول

شب اول محرم ۹۱ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت محبان الرضا(ع) تهران

شمع رخ تو دیدیم پروانه شدیم رفت ( شور ) + لینک کمکی

برام رقم میخوره زیباترین سرگذشت ( شور ) + لینک کمکی

کرب و بلا نبر ز یادم،جونیمو پای تو دادم( شور ) + لینک کمکی

عیسی اگر در آخر عمرش به عرش رفت ( شعرخوانی ) + لینک کمکی

دانلود یکجا + لینک کمکی

دانلود شب دوم سیاه پوشان محرم ۹۱ با صدای کربلایی جواد مقدم در هیات شیفتگان حضرت رقیه (س) همدان

شبا به عشق کربلا،چشامو رو هم میذارم ( واحد ) + لینک کمکی

تو وجودم باز آروم ندارم،با ذکر حسین نم نم می بارم ( واحد ) + لینک کمکی

این اشک نیست آب زلال و مطهر است ( شعرخوانی ) + لینک کمکی

از پیر و جوون غلام داری،آقا چقدر احترام داری( شور ) + لینک کمکی

من یه عاشق،عقل و منطق،سرم نمیشه ( شور ) + لینک کمکی

به غیر از کوی تو جایی ندارم،به جز وصلت تمنایی ندارم ( شور ) + لینک کمکی

منم عبد رو سیاه،تا همیشه خوبییات،آقاجون یادم میمونه ( شور ) + لینک کمکی

اگر چه که دست من آقا،به ضریح تو نمیرسه ( شور ) + لینک کمکی

دلدادگان چون ساغر از دلبر گرفتند ( شور ) + لینک کمکی

.

دانلود یکجا . لینک کمکی . لینک کمکی

دانلود مداحی جواد مقدم در شب اول سیاه پوشان در هیات شیفتگان حضرت رقیه (س) همدان

ای امید دل نا امیدان،تو مرادی و ما از مریدان ( شور ) + لینک کمکی

سید شبابی تو اربابی،آقا ما بی شما از هر بدی بدتر ( شور ) + لینک کمکی

حالی برام حال شور و شین نمیشه،جایی برام روضه ی حسین نمیشه ( شور ) + لینک کمکی

هر موقعی که روضه هاشو می بینم وااای،انگاری کرب و بلاشو می بینم ( شور ) + لینک کمکی

کرببلا نبر ز یادم،جونیمو پای تو دادم ( شور ) + لینک کمکی

دانلود یکجا . لینک کمکی . لینک کمکی

دانلود کامل مراسم شب پنجم محرم ۹۱ بین الحرمین تهران

ماه عزا،در چهارمین شب آمد ( میثم ) + لینک کمکی

هستم گدای ارباب،خودم و پدر مادرم فدای ارباب ( میثم ) + لینک کمکی

چشمای گریون نمی خوای،یه دل بی سامون نمی خوای ( شور ) + لینک کمکی

ببین تموم خواهش و توی نگاه زینبت ( واحد ) + لینک کمکی

قبله قلبم کجاست،رخ دل جوی تو ( میثم ) + لینک کمکی

حرمت آرزوی من،نوکریت آبروی من ( واحد ) + لینک کمکی

منم عبد رو سیاه،تا همیشه خوبییات،آقاجون یادم میمونه ( شور ) + لینک کمکی

ذکر گویی حضرت اباعبدالله علیه السلام + لینک کمکی

دانلود یکجا + لینک کمکی

دانلود کامل مراسم شب پنجم محرم ۹۱ هیئت محبان الرضا(ع)

ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت ( واحد ) + لینک کمکی

حرمت آرزوی من،نوکریت آبروی من ( واحد ) + لینک کمکی

آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعرخوانی ) + لینک کمکی

جز داغ هجران تو بر دل جراحت نیست ( واحد ) + لینک کمکی

به توکل خالق غمت،به توسل اسم اعظمت ( شور ) + لینک کمکی

دانلود یکجا + لینک کمکی

دانلود کامل مراسم شب پنجم محرم ۹۱ با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت محبان الرضا(ع)

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد ) + لینک کمکی

سلام من به زهرای زمین کربلا زینب ( واحد ) + لینک کمکی

بالا نرفت هر که به پای تو پا نشد ( شعرخوانی ) + لینک کمکی

چشمای گریون نمیخوام،یه دل بی سامون نمیخوام ( شور ) + لینک کمکی

منم عبد رو سیاه،تا همیشه خوبییات،آقاجون یادم میمونه ( شور ) + لینک کمکی

دانلود یکجا + لینک کمکی

شب ششم محرم ۹۱ با نوای جواد مقدم که در هیئت محبان الرضا(ع)

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد ) + لینک کمکی

بیا تا نفس بگیرم باز بتونم ( واحد ) + لینک کمکی

حامل وحی حق تعالی،تو عرش اعلی ( واحد ) + لینک کمکی

این قطره های اشک که مانند شبنم است ( شعرخوانی ) + لینک کمکی

به توکل خالق غمت،به توسل اسم اعظمت ( شور ) + لینک کمکی

دانلود یکجا + لینک کمکی

مجموعه نوحه های شب دوم سیاه پوشان محرم ۹۱ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت شیفتگان حضرت رقیه سلام الله علیها همدان اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

شبا به عشق کربلا،چشامو رو هم میذارم ( واحد )

تو وجودم باز آروم ندارم،با ذکر حسین نم نم می بارم ( واحد )

این اشک نیست آب زلال و مطهر است ( شعرخوانی )

از پیر و جوون غلام داری،آقا چقدر احترام داری( شور )

من یه عاشق،عقل و منطق،سرم نمیشه ( شور )

به غیر از کوی تو جایی ندارم،به جز وصلت تمنایی ندارم ( شور )

منم عبد رو سیاه،تا همیشه خوبییات،آقاجون یادم میمونه ( شور )

اگر چه که دست من آقا،به ضریح تو نمیرسه ( شور )

دلدادگان چون ساغر از دلبر گرفتند ( شور )

شب ۳

میرم بخوابم بابایی،حالم خرابه بابایی ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین ( شعرخوانی )

شد نهان داغ ما،شد عیان روضه ها ( شور )

کرببلا نبر ز یادم،جونیمو پای تو دادم ( شور )

شاهان جهان از چه به خود ناز میکنند ( روضه )

دعایم اثر کرد،به سویم آخر برگشتی ( میثم )

به توکل خالق غمت،به توسل اسم اعظمت ( شور )

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیونه باشه ( شور )

میرم بخوابم بابایی،حالم خرابه بابایی ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

اربابمی و دل گشته اسیر ارباب من حسین ( شور )

روضه خون سر مطهر تو شدم ( شور )

ذکر گویی حضرت اباعبدالله علیه السلام

شب ۴

ماه عزا،در چهارمین شب آمد ( میثم )

هستم گدای ارباب،خودم و پدر مادرم فدای ارباب ( میثم )

چشمای گریون نمی خوای،یه دل بی سامون نمی خوای ( شور )

ببین تموم خواهش و توی نگاه زینبت ( واحد )

قبله قلبم کجاست،رخ دل جوی تو ( میثم )

حرمت آرزوی من،نوکریت آبروی من ( واحد )

منم عبد رو سیاه،تا همیشه خوبییات،آقاجون یادم میمونه ( شور )

ذکر گویی حضرت اباعبدالله علیه السلام

ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت ( واحد )

حرمت آرزوی من،نوکریت آبروی من ( واحد )

آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعرخوانی )

جز داغ هجران تو بر دل جراحت نیست ( واحد )

به توکل خالق غمت،به توسل اسم اعظمت ( شور )

شب ۷

لالایی لالایی ای نازنین رباب ( زمینه )

باز دوباره ماه ماتم،باز دوباره سیاهی و پرچم ( همخوانی زیبا)

باز شب هفتم شد و من در تب و تابم ( میثم )

لباس مشکی ما را به دستمان بدهید ( شعرخوانی )

من لطف تو را دیدم به وضوح ( تک )

اسم شما ارباب شنیدن داره ( شور )

 

شب ۸

ای جانم،تازه جوانم،تاب و توانم علی اکبر ( واحد )

تو وجودم باز آروم ندارم ( واحد )

لباس مشکی ما را به دستمان بدهید ( شعرخوانی )

ای امید دل نا امیدان ( شور )

تو توی طومار زوارت،اسممو نندازی از قلم ثارالله ( شور )

مست و مدهوش شیش گوشم ( شور )

همه هستی خیمه هایی،تو امید خون خدایی ( میثم )

پشت درت شلوغه،دور و برت شلوغه ( شور )

مست و مدهوش شش گوشه م ( شور )

شب جمعه ز عشق تو دلم بی تاب ( میثم )

ای جانم،تازه جوانم،تاب و توانم علی اکبر ( تک )

السلام ای سرزمین خدایی،کعبه عشق تا ابد کربلایی ( واحد )

من لطف تو را دیدم به وضوح،تسخیر شماست جان و دل و روح ( تک )

از اون نگاه ش نمیشه دل کند ( روضه )

شب ۹

عباس وقتیکه ازخیمه میرفتی علقمه ( واحد )

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم ( شعرخوانی )

غیرت خدایی،چه آقایی،که هستی در ادب بی مثل و بی همتا ( شور )

روح و ریحان منی،دین و ایمان منی ( شور )

روضه حضرت ابالفضل العباس علیه السلام

 

مراسم شب اول سیاه پوشان محرم ۱۳۹۱ هیئت شیفتگان حضرت رقیه همدان با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

ای امید دل نا امیدان ( شور )

سید شبابی تو اربابی ( شور )

حالی برام حال شور و شین نمیشه ( شور )

هر موقعیکه روضه هاشو میبینم ( شور )

کرببلا نبر ز یادم ( شور )

مراسم شب دوم سیاه پوشان محرم ۱۳۹۱ هیئت شیفتگان حضرت رقیه همدان با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

شبا به عشق کربلا چشامو رو هم میذارم ( واحد )

تو وجودم باز آروم ندارم ( واحد )

این اشک نیست آب زلال و مطهر است ( شعرخوانی )

از پیر و جوون غلام داری ( شور )

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه ( شور )

به غیر از کوی تو جایی ندارم ( شور )

منم عبد رو سیاه تا همیشه خوبییات آقاجون یادم میمونه ( شور )

اگر چه که دست من آقا به ضریح تو نمیرسه ( شور )

دلدادگان چون ساغر از دلبر گرفتند ( شور )

مراسم سیاه پوشان محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

شمع رخ تو دیدیم پروانه شدیم رفت ( شور )

در طریقت زحمت بسیارها باید کشید ( شعرخوانی )

دیوونه ایوون طلاتم ( واحد )

دریای رحمتی آقایه جنتی ( واحد )

برام رقم میخوره زیباترین سرگذشت ( شور )

بازم محرم باز روضه چشماتون ( شور )

مراسم شب اول محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

شمع رخ تو دیدیم دیوانه شدیم رفت ( شور )

برام رقم میخوره زیباترین سرنوشت ( شور )

کرببلا نبر ز یادم ( شور )

عیسی اگر در آخر عمرش به عرش رفت ( شعرخوانی )

مراسم شب اول محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه ( شور )

خسته از نگاه مردم خسته ام از همه کس ( واحد )

جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست ( واحد )

سرودم همه حول مدار سینه زنیست ( شعرخوانی )

ببین گریه کن هاتو ببین سینه زن هاتو ( شور )

 

باورم نمیشه آقا بازم سیاهی تو دیدم ( شور )

مراسم شب دوم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه ( شور )

 ببین حسین تو وعده گاه رسید ( واحد )

جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست ( واحد )

این اشک نیست آب زلال و مطهر است ( شعرخوانی )

ببین گریه کن هاتو ببین سینه زن هاتو ( شور )

جز به تو من به کی آقا بنازم ( شور )

مراسم شب سوم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

حالم خرابه بابایی ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین ( شعرخوانی )

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )

کرببلا نبر ز یادم ( شور )

شاهان جهان از چه به خود ناز میکنند ( روضه )

مراسم شب دوم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )

خدایا خدا ببین حسین تو به وعده گاه رسید ( واحد )

بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین ( شعرخوانی )

به غیر از کوی تو جایی ندارم ( شور )

یا مهدی جز به تو من به کی آقا بنازم ( شور )

مراسم شب سوم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور )

منم اگه آقا جون تو عاشقات یه دیوونه باشه ( شور )

میرم بخوابم بابایی حالم خرابه بابایی ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

اربابمی و دل گشته اسیرت  ( تک )

روضه خون سر مطهر تو شدم ( شور )

ذکر اباعبدالله ( شور )

مراسم شب چهارم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

چشمای گریون نمیخوای یه دل بی سامون نمیخوای ( شور )

ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت ( واحد )

حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من ( واحد )

منم عبد روسیاه تا همیشه خوبیا آقاجون یادم میمونه ( شور )

ذکر اباعبدالله ( شور )

مراسم شب چهارم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت ( واحد )

حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من ( واحد )

آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعرخوانی )

جز داغ هجران تو  بر دل جراحت نیست ( واحد )

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور )

مراسم شب پنجم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد )

سلام من به زهرای زمین کربلا زینب ( واحد )

بالا نرفت هر که به پای تو پا نشد ( شعرخوانی )

چشمای گریون نمیخوام یه دل بی سامون نمیخوام ( شور )

منم عبد رو سیات تا همیشه خوبیات آقاجون یادم میمونه ( شور )

شب ششم محرم ۱۳۹۱ محبان الرضا تهران

image%5B306%5D5 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91مراسم شب ششم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد )

بیا تا نفس بگیرم باز بتونم ( واحد )

حامل وحی حق تعالی تو عرش اعلی ( واحد )

این قطره های اشک که مانند شبنم است ( شعرخوانی )

به توکل خالق غمت ( شور )

مراسم شب پنجم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه ( شور )

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد )

تو وجودم باز آروم ندارم ( واحد )

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم ( شعرخوانی )

از پیر و جوون غلام داری ( شور )

کرببلا نبر ز یادم ( شور )

مراسم شب هفتم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی:

داداش اصغرم بی تابی چرا (واحد )

ضربان قلب من سیدی یا ثارالله (واحد)

هر کسی خواسته باشد به خدایی برسد (شعرخوانی)

با تشکر از هیئت محبان الرضا(ع) برای پخش جلسات دهه اول محرم

مراسم شب ششم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی:

عطر خوش زیاده کدومش عطر سیب میشه (شور  )

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت (شور  )

اون که مست شد از ازل همینه (شعرخوانی  )

حامل وحی حق تعالی تو عرش اعلی (واحد )

باعشق مولانا حسین ما یکه تازی میکنیم (شعرخوانی)

غصه ها پیش غم تو غصه نیست آقا (شور)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو (شور)

مراسم شب هفتم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی:

لالایی لالایی ای نازنین رباب ( زمینه   )

دوباره ماه ماتم دوباره باز محرم ( شور   )

لباس مشکی مان را به دستمان بدهید ( شعرخوانی  )

من لطف تو را دیدم به وضوح ( تک )

اسم شما ارباب شنیدن داره ( شور )

مراسم شب هشتم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

ای جانم تازه جوانم تاب و توانم علی اکبر ( واحد )

تو وجودم باز آروم ندارم ( واحد )

لباس مشکی ما را به دستمان بدهید ( شعرخوانی )

ای امید دل ناامیدان ( شور )

تو توی طومار زوارت اسممو نندازی از قلم ثارالله ( شور )

مست و مدهوش شیش گوشم ( شور )

 

با تشکر از هیئت محبان الرضا(ع) برای پخش جلسات دهه اول محرم

مراسم شب نهم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

عباس وقتیکه ازخیمه میرفتی علقمه ( واحد )

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم ( شعرخوانی )

غیرت خدایی چه آقایی که هستی در ادب بی مثل و بی همتا ( شور )

روح و ریحان منی دین و ایمان منی ( شور )

روضه حضرت اباالفضل(ع)

مراسم شب هشتم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

پشت درت شلوغه درو و ورت شلوغه ( شور )

مست و مدحوش شیش گوشم ( شور )

ای جانم تازه جوانم تاب و توانم علی اکبر ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

من لطف تو را دیدم به وضوح ( تک )

از اون نگاهش نمیشه دل کند ( شور )

مراسم شب نهم محرم ۱۳۹۱ هیئت بین الحرمین تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی:

غیرت خدایی چه آقایی که هستی در ادب بی مثل و بی همتا (شور  )

شکرخدا که بال و پری داده ای مرا (شعرخوانی  )

دردمو من به تو میگم آخه محرمی (شور )

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم (شور)

کرببلا نبر ز یادم جوونی ام و پای تو دادم (شور)

مراسم شب پنجم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الحسین(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

به توکل خالق غمت ( شور )

عمه راضی نشو آروم بمونم ( واحد )

بر مشامم میرسد بوی حرم ( واحد )

چشمای گریون نمیخوای یه دل بی سامون نمیخوای ( شور )

مراسم شب ششم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الرضا(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

گفته بودی که طبیب دل بیمارانی ( شعرخوانی )

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه ( شور )

اونکه مستت شد از ازل همینه ( واحد )

مراسم شب هفتم محرم ۱۳۹۱ هیئت محبان الحسین(ع) تهران با نوای کربلایی جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی :

لالایی لالایی ای نازنین رباب ( زمینه )

ببار بارون ببار بارون یه دنیا تو دلم درد ( واحد )

ضربان قلب من سیدی یاثارالله ( واحد )

سید شبابی تو اربابی ( شور )

کرببلا نبر زیادم ( شور )

مراسم روز تاسوعا سال 1391 هیئت ابالفضلیا ساری با نوای کربلای جواد مقدم بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

چشمای گریون نمیخوای ( شور)

ببین گریه کن هاتو ( شور )

دردمو من به تو میگم آخه محرمی ( واحد )

السلام ای سرزمین خدایی ( واحد )

به توکل خالق غمت ( شور )

عزیز بابا باشی سلامت ( شور )

 

musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: عباس وقتی که از خیمه می رفتی علقمه / جواد مقدم۱۴:۱۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: تا وقت می کنیم حسینیه می رویم / جواد مقدم۰۴:۵۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: تو هستی در ادب بی مثل و بی همتا / جواد مقدم۰۵:۱۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: روح و ریحان منی یا اباعبدالله / جواد مقدم۰۴:۲۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: گر مشک آب رفته ز دستت غمین مباش / جواد مقدم۰۶:۱۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: ای جانم تازه جوانم تاب و توانم علی اکبر / جواد مقدم۰۷:۵۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: تو وجودم باز آروم ندارم با ذکر حسین نم نم می بارم / جواد مقدم۰۴:۰۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: لباس مشکی ما را به دستمان بدهید / جواد مقدم۰۶:۵۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: ای امید دل نا امیدان تو مرادی از مریدان / جواد مقدم۰۵:۱۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: تو توی طومار زوارت اسممو نندازی از قلم ثارالله / جواد مقدم۰۴:۲۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: مست و مدهوش شیش گوشه ام / جواد مقدم۰۲:۱۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: داداش اصغرم بی تابی چرا خواهرت الهی بمیره / جواد مقدم۰۹:۳۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: ضربان قلب من سیدی یا ثارالله / جواد مقدم۰۷:۰۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: هر کسی خواسته باشد به خدایی برسد / جواد مقدم۰۵:۱۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: سید شبابی تو اربابی / جواد مقدم۰۹:۳۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: عمه راضی نشو آروم بمونم / جواد مقدم۰۶:۳۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: عمو بیا تا نفس بگیرم / جواد مقدم۰۶:۰۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: حامل وحی حقتعالی تو عرش اعلی / جواد مقدم۰۶:۳۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: این قطره های اشک که مانند شبنم است / جواد مقدم۰۴:۴۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت / جواد مقدم۰۵:۴۲

 

 

 

musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: غیرت خدایی تو آقایی تو هستی در ادب بی مثل و بی همتا / جواد مقدم۰۷:۱۲
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: شکر خدا که بال و پری داده ای مرا / جواد مقدم۱۲:۰۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: دردمو من به تو می گم آخه محرمی / جواد مقدم۰۷:۰۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم / جواد مقدم۰۳:۴۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب تاسوعا محرم ۹۱: کرب و بلا نبر زیادم / جواد مقدم۰۱:۵۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: همه هستی خیمه هایی / جواد مقدم۰۸:۱۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: پشت درت شلوغه دور و برت شلوغه / جواد مقدم۰۴:۱۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: مست و مدهوش شیش گوشه ام / جواد مقدم۰۶:۲۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: شب جمعه زعشق تو دلم بی تابه / جواد مقدم۰۴:۱۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: ای جانم تازه جوانم تاب و توانم علی اکبر / جواد مقدم۰۴:۵۲
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: سلام ای سرزمین خدایی / جواد مقدم۰۵:۰۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: من لطف تو را دیدم به وضح تسخیر شماست جان و دل و روح / جواد مقدم۰۴:۴۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۸ محرم ۹۱: از اون نگاهش نمیشه دل کند / جواد مقدم۰۸:۱۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: لالایی ای نازنین رباب / جواد مقدم۰۶:۴۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: دوباره ماه ماتم باز دوباره سیاهی و پرچم / جواد مقدم۱۲:۰۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: باز شب هفتم شد و من در تب و تابم / جواد مقدم۰۱:۱۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: لباس مشکی ما را به دستمان بدهید / جواد مقدم۰۹:۰۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: من لطف تو را دیدم به وضوح / جواد مقدم۰۶:۰۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۷ محرم ۹۱: اسم شما ارباب شنیدن داره / جواد مقدم۰۲:۴۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: کجایی عمو جان مرا در این غوغا دریاب / جواد مقدم

۰۸:۰۰

 

musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: بوی خوش زیاده کدومش عطر سیب میشه / جواد مقدم۰۵:۳۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت / جواد مقدم۰۲:۲۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: اون که مستت شد از ازل همینه / جواد مقدم۰۰:۵۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: حامل وحی حقتعالی تو عرش اعلی / جواد مقدم داره فریاد میزنه / جواد مقدم۰۵:۳۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: با عشق مولانا حسین ما یکه تازی / جواد مقدم می کنیم / جواد مقدم۰۲:۱۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: غصه ها پیش غمت غصه نیست آقا / جواد مقدم۰۲:۵۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۶ محرم ۹۱: هر چه می خواهد دل تنگت بگو / جواد مقدم۰۵:۴۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: امشب عطری به جان و دل من می رسد / جواد مقدم۰۹:۴۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه / جواد مقدم۰۶:۱۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: عمه راضی نشو آروم بمونم / جواد مقدم۰۷:۱۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: تو وجودم باز آروم ندارم / جواد مقدم۰۲:۴۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: کنم آغاز سخن را به مدد از الله / جواد مقدم۰۴:۴۲
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: با دو پیاله ایم که لبریز باده ایم / جواد مقدم۰۵:۲۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: از پیر و جوون غلام داری / جواد مقدم۰۴:۲۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: کرب و بلا نبر زیادم جوونیمو پای تو دادم / جواد مقدم۰۶:۰۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: عمه راضی نشو آروم بمونم – جواد مقدم۰۶:۳۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: سلام من به زهرای زمین کربلا زینب – جواد مقدم۰۶:۵۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: بالا نرفت هر که به پای تو پا نشد – جواد مقدم۰۳:۵۲
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: یه دل بی سامون نمی خواد – جواد مقدم۰۶:۴۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۵ محرم ۹۱: تا همیشه خوبیات آقاجون یادم می مونه – جواد مقدم۰۷:۲۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت – جواد مقدم۰۹:۳۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من – جواد مقدم۰۳:۲۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد – جواد مقدم۰۵:۴۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست – جواد مقدم۰۴:۰۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت – جواد مقدم۰۵:۵۲
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: ماه عزا در چارمین شب آمد – جواد مقدم۰۷:۰۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: هستم گدای ارباب – جواد مقدم۰۳:۴۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: چشمای گریون نمی خواد – جواد مقدم۰۶:۳۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: ببین تموم خواهشو توی نگاه زینبت – جواد مقدم۰۸:۱۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: حسین حسین یا حسین – جواد مقدم 
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من – جواد مقدم۰۲:۵۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: منم عبد رو سیاه – جواد مقدم۰۷:۲۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۴ محرم ۹۱: شور و ذکر اباعبدالله الحسین علیه السلام – جواد مقدم۰۳:۰۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: به توکل خالق غمت – جواد مقدم۰۵:۳۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: می رم بخوابم بابایی – جواد مقدم۱۰:۱۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: السلام ای سرزمین خدایی – جواد مقدم۰۸:۴۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: ارباب من – جواد مقدم۰۴:۰۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: روضه خون سر مطهر تو شدم – جواد مقدم۰۵:۲۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: حالم خرابه بابایی – جواد مقدم۰۶:۵۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: السلام ای سرزمین خدایی – جواد مقدم۰۶:۴۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین – جواد مقدم۰۳:۳۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها – جواد مقدم۰۵:۰۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۳ محرم ۹۱: روضه حضرت رقیه علیهاالسلام – جواد مقدم۰۷:۲۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه – جواد مقدم۰۶:۵۲
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: خدا ببین حسین تو به وعده گاه رسید – جواد مقدم۰۷:۴۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست – جواد مقدم۰۴:۰۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: این اشک نیست آب زلال و مطهر است – جواد مقدم۰۴:۵۰
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: ببین گریه کن هاتو – جواد مقدم۰۸:۰۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: یا مهدی جز به تو من به کی آقا بنازم – جواد مقدم۰۴:۳۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها – جواد مقدم۰۵:۵۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: خدا ببین حسین تو به وعده گاه رسید – جواد مقدم۱۰:۰۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: بی شک گدای خانه ات آقا شود حسین – جواد مقدم۰۷:۴۸
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: به غیر از کوی تو جایی ندارم – جواد مقدم۰۳:۲۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۲ محرم ۹۱: یا مهدی جز به تو من به کی آقا بنازم – جواد مقدم۰۵:۴۶
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۱ محرم ۹۱: اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه – جواد مقدم۰۶:۰۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۱ محرم ۹۱: خسته ام از نگاه مردم – جواد مقدم۰۵:۱۴
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۱ محرم ۹۱: جز داغ هجران تو بر دل جراحتی نیست – جواد مقدم۰۵:۳۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۱ محرم ۹۱: سروده ام همه حول مدار سینه زنیست – جواد مقدم۰۸:۳۷
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۱ محرم ۹۱: ببین گریه کن هاتو – جواد مقدم۰۵:۱۹
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب ۱ محرم ۹۱: باورم نمیشه آقا بازم سیاهیاتو دیدم – جواد مقدم۰۷:۱۳
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب اول: شمع رخ تو دیدیم پروانه شدیم رفت۰۵:۱۱
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب اول: برام رقم می خوره زیباترین سرگذشت۰۴:۵۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب اول: کربلا نبر زیادم جوونیمو پای تو دادم۰۲:۴۵
musicdl1367 دانلود مداحی جواد مقدم   محرم 91 شب اول: عیسی اگر در آخرش عمرش به عرش ر فت۰۲:۲۶

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.