دانلود مداحی علی اکبری – محرم ۹۱

akbari moharam914 دانلود مداحی علی اکبری   محرم 91

 

شب اول محرم سال ۱۳۹۱

شب دوم محرم سال ۱۳۹۱

شب سوم محرم سال ۱۳۹۱

شب چهارم محرم سال ۱۳۹۱

شب پنجم محرم سال ۱۳۹۱

شب ششم محرم سال ۱۳۹۱

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج علی اکبری در هیات حضرت ابالفضل (ع) سرسنگ کاشان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

b30b77f311117 دانلود مداحی علی اکبری   محرم 91

 

دریافت فایلهای شب اول محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-از عرش از میان حسینیه ی خدا (روضه)

حاج علی اکبری-روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام (روضه)

حاج علی اکبری-خدا به خیر کنه کوفه رو (زمینه)

حاج علی اکبری-سالار زینب یا حسین (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-پیراهن عزای تو جوشن کبیر ما (واحد)

حاج علی اکبری-دل به نگات بنده (واحد شلاقی)

حاج علی اکبری-الا بذکر الله حسین ثارالله (شور)

حاج علی اکبری-با یاد شعرای قدیم عقل از سره من میپره (شور)

حاج علی اکبری-شکر خدا که مادر من اهل روضه بود (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب دوم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-روضه ورودیه کربلا (روضه شب دوم محرم)

حاج علی اکبری-خیمه زده تو دلم غم زمین و زمون (زمینه)

حاج علی اکبری-بوی غم بوی جدایی بوی هجران می رسد (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-شش گوشه ای دوباره به قلبم بنا کنید (واحد)

حاج علی اکبری-بر مشبکه های ضریح گره خورده (واحد)

حاج علی اکبری-دل و دلبر من می و ساغر (شور)

حاج علی اکبری-آب آب عطش عطش آب آب (شور)

حاج علی اکبری-ای پادشه خوبان دادا از غم تنهایی (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب سوم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)

حاج علی اکبری-بیت سه ساله غزل بابایی (زمینه)

حاج علی اکبری-اینجا خاکش نم داره (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-من به خون لبت ای دوست گرفتار شدم (واحد)

حاج علی اکبری-شبای محرم همه زیر یه پرچو چه حالی داره (واحد)

حاج علی اکبری-باز اشکهام شده جاری (شور)

حاج علی اکبری-ای حرمت کعبه قبله (شور)

حاج علی اکبری-سرمایه ی محبت زهراست دین من (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب چهارم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-روضه شب چهارم محرم الحرام (روضه)

حاج علی اکبری-در خونه تو مهمونم حالا که توبه کردم (زمینه)

حاج علی اکبری-حر ریاحی تو دیگر به حسن بن علی حر شدی (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-در کنار مهر و ماهی دوسستت دارم حسین (واحد)

حاج علی اکبری-سینه زنا گریه کنا مست محرم شدن (واحد)-شعر و سبک از سعید ضیاتبار

حاج علی اکبری-دست از سر تو بر نمی دارم (شور)

حاج علی اکبری-دلم گرفته باز دوباره کنار گلزار شهیدان (شور شهدایی)

حاج علی اکبری-ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب پنجم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-بخش اول روضه شب پنجم محرم الحرام (روضه)

حاج علی اکبری-بخش دوم روضه شب پنجم محرم الحرام (روضه)

حاج علی اکبری-عمو اومده عبداللهت (زمینه)

حاج علی اکبری-چرا عمه گودال هیاهو شده (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-دل و دلدار حسین است حسین است حسین (واحد)

حاج علی اکبری-هر کی گدایی کرده پا علم اباالفضل (واحد)

حاج علی اکبری-ای قمر شده ام به نوکری مفتخر (شور)

حاج علی اکبری-دلا دیوانه شد دیوانگی هم عالمی دارد (شور)

حاج علی اکبری-جمله موجودات را دیدم که در فخرند با هم (مدح و مناجات)

 

دریافت فایلهای شب ششم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-روضه حضرت قاسم بن الحسین علیه السلام (روضه)

حاج علی اکبری-قاسم عمو نذار بازم بی برادر شم (زمینه)

حاج علی اکبری-من پسر کریم اهل بیتم (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-اشک من و تو موج به دریا  می آورد (واحد)

حاج علی اکبری-عبد مولا شدم عاشق زهرا شدم (واحد)

حاج علی اکبری-جونمو بگیر ازمن خودتو نگیر از من (شور)

حاج علی اکبری-من که کربلا نبودم ولی از روز ورودم (شور)

حاج علی اکبری-ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب هفتم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-لا لا لا علی لا لا (زمینه)

حاج علی اکبری-داداش اصغرم بی تابی چرا (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-داغت اگر نبود دو عالم نداشتیم (واحد)

حاج علی اکبری-انبیا رو فرش اون می شینن (واحد)

حاج علی اکبری-سر زده باز دلم تا حرمت پر زده (شور)

حاج علی اکبری-ای ترانه ی هستی من (شور)

حاج علی اکبری-خوبه آدم تو دنیا آدم حسابی باشه (مدم و مناجات)

 

دریافت فایلهای شب هشتم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-مقطع بالسیف اربا اربا (زمینه)

حاج علی اکبری-بعده یک عمری گدایی دلگیر و زار و خسته ام (واحد سنگن)

حاج علی اکبری-تو همونی که برات خورده سند (واحد)

حاج علی اکبری-کربلاتو دوست دارم کبوتراتو دوست دارم (واحد)

حاج علی اکبری-شدم مست شدم مست کربلا یه چیز دیگه ست (شور)

حاج علی اکبری-تو دلم دنیای حسرت (تک)

حاج علی اکبری-رو به روی گنبد ایستادم (مناجات)

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام ۱۳۹۱ با مداحی حاج علی اکبری در هیات قمر بنی هاشم (ع) ساری به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

b30b77f311117 دانلود مداحی علی اکبری   محرم 91

 

 

دریافت فایلها:

حاج علی اکبری-ای دل امون ای امون ای دل (زمینه)

حاج علی اکبری-حسین بهانه ی هستی من (شور)

حاج علی اکبری-لباس کهنه بپوش به زیر پیراهنت (واحد)

حاج علی اکبری-اشک و منو تو دریا م آرد (واحد)

حاج علی اکبری-ذکر و نوای حضرت ابا عبدالله الحسین (واحد)

حاج علی اکبری-دل به نگات بنده تو شاه و من بنده (واحد)

حاج علی اکبری-از می شاه بی دست شدم مست (شور)

حاج علی اکبری-با یاد شعرای قدیم عقل از سر من می پره (شور)

حاج علی اکبری-روی حق بالای چشم بی تیغ تو (مدح حضرت علی)

مراسم عزاداری جلسه هفتگی ۱۳۹۱/۹/۱۱ مصادف با شب ۱۷ محرم الحرام با مداحی حاج علی اکبری در هیات روضه الشهدای شهرستان قائمشهر به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

b30b77f311117 دانلود مداحی علی اکبری   محرم 91

 

 

دریافت فایلها:

حاج علی اکبری-لباس کهنه بپوش به زیر پیرهنت (زمینه)

حاج علی اکبری-آقا ببین بی تابم آقا بیا دریابم (شور)

حاج علی اکبری-ای قمر شده ام به نوکری مفتخر (شور)

حاج علی اکبری-سر زده باز دلم تا حرمت پر زده (شور)

حاج علی اکبری-رسیدم در این هیاهو سرت بگیرم به زانو (شور)

حاج علی اکبری-حسین حسین حسین وای وای وای (شور)

مراسم عزداری شب ۲۰ و ۲۱ محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج مهدی مختاری و حاج علی اکبری در هیات روضه الهشدای قائمشهر به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

b30b77f311120 دانلود مداحی علی اکبری   محرم 91

 

 

دریافت فایلهای شب ۲۰ محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-بار غم تو برادر یه سال و نیم (زمینه)

حاج علی اکبری-سر زده باز دلم تا حرمت پر زده (شور)

حاج علی اکبری-آقا ببین بی تابم آقا بیا دریابم (شور)

حاج علی اکبری-جونمو بگیر از من خوتو نگیر از من (شور)

حاج علی اکبری-با شعرای قدیم عقل از سر من می پره (شور)

 

دریافت فایلهای شب ۲۱ محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-لباس کهنه بپوش به زیر پیراهنت (زمینه)

حاج علی اکبری-محرم اومد و ماه غم شد (شور)

حاج علی اکبری-ای قمر شده ام به نوکری مفتخر (شور)

حاج مهدی مختاری-نمونده واسه دلم قراری (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-لک لبیک یا اباعبدالله (شور)

حاج علی اکبری-حسین وای وای حسین وای وای (شور)

حاج مهدی مختاری-بذار بیام یه کربلا (شور)

حاج مهدی مختاری-الا ای بی کفن دور از وطن (مناجات)

 

منبع

http://delsukhtehgan.ir/?p=4709

شب ۱

کربلایی علی اکبری-از عرش از میان حسینیه ی خدا (روضه)

کربلایی علی اکبری-روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام (روضه)

کربلایی علی اکبری-خدا به خیر کنه کوفه رو (زمینه)

کربلایی علی اکبری-سالار زینب یا حسین (واحد سنگین)

کربلایی علی اکبری-پیراهن عزای تو جوشن کبیر ما (واحد)

کربلایی علی اکبری-دل به نگات بنده (واحد شلاقی)

کربلایی  علی اکبری-الا بذکر الله حسین ثارالله (شور)

کربلایی  علی اکبری-با یاد شعرای قدیم عقل از سره من میپره (شور)

کربلایی علی اکبری-شکر خدا که مادر من اهل روضه بود (مناجات)

شب ۲۰ محرم:

کربلایی علی اکبری-زمینه(بار غم تو رو برادر)

کربلایی علی اکبری-شور(سر زده باز دلم تا حرمت پر زده)

کربلایی علی اکبری-شور(آقا ببین بیتابم آقا بیا دریابم)

کربلایی علی اکبری-شور(جونم و بیگر از من خودتو نگیر از من)

کربلایی علی اکبری-شور پایانی(با یاد شعرای قدیم عقل از)

شب ۲۱ محرم:

کربلایی علی اکبری-زمینه(لباس کهنه بپوش به زیر)

کربلایی علی اکبری-شور(محرم اومده و باز رو گونه ام)

کربلایی علی اکبری-شور(ای قمر شده ام به نوکری مفتخر)

کربلایی محمد شیدایی-واحد(زینب بساط کاخ ستم را بهم زده)

حاج مهدی مختاری-سنگین(نمونده واسه ی دلم قراری)

حاج مهدی مختاری-شور(لک لبیک یا ابا عبدالله ذکر )

کربلایی علی اکبری-شور(حسین حسین حسین وای وای)

حاج مهدی مختاری-شور(تو رو قسم به کربلا ازت میخوام)

حاج مهدی مختاری-روضه پایانی(الا ای بی کفن دور از وطن)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.